اضغط هنا لمشاهدة البوم السيارة
وهدا تقرير عن تمن و مميزات و التجارب التي خدعت لها هده السيارة
BMW Série 3 is declined recently in elegant half-compartment. While waiting for m3, the manufacturer presents the strong 335I of 306 CH. For a few years that it “prevails” at BMW, the English designer Chris Bangle has not achieved the unanimity, far from there. Very complex, its creations frightened considerable amateurs of long date of the mark. Impetus a little more than one year ago, Series 3 new generation really does not make in the smoothness, at such a point that one could wonder whether it were possible to make an elegant half-compartment of it. Force is to note when one sees the new creation of the mark to the propeller which the designers house made a fabulous job. If it is connected with the truck, it is actually longer and low than his older sister. However, thanks to the use of synthetic materials for the realization of the wings for example, the unit is lighter 10 kg compared to the four doors. Less typified “Bangle” than other creations of Munich, it releases much elegance thanks to its long footing and its many details treated with a large smoothness. Its expressive front face gives him a dynamism which is prolonged on the side panels thanks to a line of marked case which ends on the back face. Well also drawn, the latter avoids broad red lights and white using technology LED. Ability in rise Begun again truck, the dashboard shows an ergonomics without fault. Such an amount of décriée for its operation complex and distracting, the iDrive order which manages the radio, air-conditioning, optional navigation and the various parameters of the vehicle sees here some simplified for a more pleasant but still crippling use. Roomy with before as with the back, the cockpit can accomodate four adults of which a comfort more than sufficient. Materials of quality, assemblies perfect, the completion is neat in the BMW tradition. With the ray of the good lucky finds, some details make fly. For example, the safety belts with before are brought by electric arms which disappear after a few seconds in the interior sides from the half-compartment. Moreover, following the example Series 7, a night lighting of the cockpit gives an atmosphere intimist to this cockpit breathing quality. A new engine of point Available for the moment in version gasoline 325I, 330I and in diesel in 330d, Series 3 half-compartment inaugurates a new engine of point with its variation 335I. Six cylinders in line of 2979 DC, this last profit from technology Twin Turbo (turbo for 3 cylinders) combined with the direct injection. Result, this “mill” develops 225 kw (306 CH) for a maximum couple of 400 Nm since 1300 tr/min. With the use, this engine appears amazing by its flexibility and its accelerations of very good level. Cutting down the 0 to 100 km/h in 5,5 seconds, the 335I is also shown very sober. On motorway, it is possible to reach a consumption of 10l/100 km, which is very reasonable for a mechanics of this level. Profiting from intelligently studied accoustics, this block has a sonority worthy of best BMW 6 cylinders traditional. With such a point that one does not weary his accelerations enivrantes, the more so as both limp available (manual and automatic with six reports/ratios) are very succeeded. Unfortunately, this pleasure has a price. Proposed at the price of 47.600€, the 335I is not likely to be very current in our country. For the smallest budgets, the range gasoline starts with 36.800 € whereas the diesel is located at 42.500 €. Other mechanics fiscally less penalizing will be available in the current of the year. topicality car
ترجمة ماكتب باللغة الانجليزي:-
تم رفض بي ام دبليو 3 Série مؤخرا في مقصورة أنيقة نصف. أثناء انتظار M3 ، الصانع يقدم 335i قوية من 306 ش. لبضع سنوات أنه "يسود" في بي ام دبليو ، والإنجليزية مصمم كريس الإسورة لم تحقق الإجماع ، بعيدا عن هناك. معقدة جدا ، خائفة من إبداعات الهواة كبيرا من تاريخ طويل للعلامة. دفعة من عام واحد أو أكثر بقليل ، السلسلة 3 الجيل الجديد حقا لا يجعل في سلاسة ، في هذه النقطة التي يمكن للمرء أن يتساءل عما إذا كان من الممكن لجعل مقصورة أنيقة نصف من ذلك. قوة هو ملاحظة عندما يرى المرء الخلق الجديد للعلامة إلى المروحة التي بيت المصممين جعل عمل رائع. إذا كان متصلا مع الشاحنة ، فإنه يعد في الواقع والمنخفضة من أخته الأكبر سنا. ومع ذلك ، وذلك بفضل استخدام المواد الصناعية لإدراك الأجنحة على سبيل المثال ، الوحدة 10 كيلوغرام أخف قارن إلى الأبواب الأربعة. أقل "سوار" ممثل من المخلوقات الأخرى ميونخ ، يصدر أناقة بفضل الكثير لمكانتها طويلة والعديد من تفاصيلها عالجا مع سلاسة كبيرة. وجهه الأمامي المعبر يعطيه دينامية التي مطولة على الجانب الألواح وذلك بفضل خط الحالة الملحوظة التي تنتهي على الوجه الخلفي. سحب حسنا أيضا ، الأخيرة تتفادى أضوية حمراء وبيضاء واسعة باستخدام تكنولوجيا الصمام. قدرة في الإرتفاع بدأت ثانية شاحنة ، تشوف لوحة العدادات بيئة العمل دون خطأ. هذا القدر من décriée لمجمع عملها وتشتيت ، من اجل يدريفي الذي يدير الراديو ، تكييف الهواء ، والملاحة الاختياري ومعلمات مختلفة من السيارة هنا يرى بعض مبسطة لاستخدام أكثر لطيفا ولكن ما زال يشل. مع فسيح قبل كما هو الحال مع الظهر ، قمرة القيادة يمكن أن تستوعب أربعة بالغين والتي من الراحة أكثر من كافية. مواد النوعية ، جمعيات تتقن ، الإكمال لطيف في تقليد بي ام دبليو. مع شعاع الإكتشافات المحظوظة الجيدة ، تجعل بعض التفاصيل ذبابة. على سبيل المثال ، أحزمة الأمان مع قبل تجلب بالأسلحة الكهربائية التي تختفي بعد بضع ثوان في الجوانب الداخلية من نصف المقصورة. وعلاوة على ذلك ، بعد سلسلة المثال 7 ، وإضاءة ليلية من قمرة القيادة تعطي intimist الغلاف الجوي لهذا قمرة القيادة تتنفس نوعية. محرك جديد من النقطة المتوفرة في الوقت الحاضر في إصدار 325I البنزين ، 330I والديزل في 330d ، سلسلة 3 نصف المقصورة تفتتح محرك جديد من النقطة مع 335i تنوعها. ست اسطوانات في خط 2979 العاصمة ، هذا الربح الأخير من التكنولوجيا توين توربو (توربو لمدة 3 اسطوانات) جنبا إلى جنب مع الحقن المباشر. نتيجة لذلك ، هذه "الطاحونة" تطور 225 كيلووات (306 سي إتش) لبضع الحد الأقصى 400 نيوتن / متر منذ 1300 آر / دقيقة. مع استخدام ويبدو هذا المحرك مدهشا بمرونته وتعجيله من المستوى الجيد جدا. خفض كم 0 حتي 100 / س في 5،5 ثانية ، ويظهر أيضا 335i الرصين جدا. على الطريق السريع ، فمن الممكن التوصل إلى استهلاك 10l/100 كيلومتر ، وهو أمر معقول جدا بالنسبة لميكانيكا هذا المستوى. الاستفادة من درس accoustics بذكاء ، هذه الكتلة لها جهارة صوت مستحقة أفضل بي إم دبليو 6 اسطوانات التقليدية. مع مثل هذه النقطة التي واحد لا مرهق له تسارع هزيل ، وأكثر من ذلك لأن كلا من يعرج المتاحة (اليدوي والآلي مع ستة تقارير / نسب) ينجح جدا. لسوء الحظ ، هذا السرور له ثمن. المقترحة بسعر 47،600 € ، و335i ليس من المرجح أن يكون حالي جدا في بلادنا. للميزانيات الأصغر ، يبدأ غازولين المدى مع 36.800 € بينما يقع الديزل في 42،500 €. ميكانيكا أخرى ماليا أقل معاقبة ستكون متوفرة في تيار السنة. موضوعية سيارة
اخوكم/ الزمـن القادم